Teollisuusliitto hakee arkistoharjoittelijaa

Haluaisitko jättää jälkesi ammattiyhdistyshistoriaan? Haemme harjoittelijaa laajaan ja mielenkiintoiseen arkistoomme keskustoimistollemme Helsingin Hakaniemeen. Arkistoharjoittelijana saat kattavan kuvan ammattiyhdistysliikkeen arkistonhoidon kokonaisuudesta. Pääset osallistumaan liiton historiallisen arkistoaineiston järjestämiseen ja luettelointiin, asiakirjojen digitointiin sekä arkistomakasiinien järjestämiseen. Erilaiset tietopalveluun liittyvät tehtävät ovat myös osa harjoittelua.

Työskentelemme monien yhteistyökumppaneiden kanssa, joten oma-aloitteisuuden ja huolellisuuden lisäksi myös hyvät yhteistyötaidot sekä tietotekniikan käyttötaidot ovat tarpeen.

Harjoittelun kesto on kolme kuukautta ja se toteutetaan vuoden 2019 aikana. Ajankohta sovitaan yhdessä.

Lisätietoja tehtävästä antaa arkistonhoitaja Ulla Hämäläinen ([email protected] ja puh. 040 647 7189). Ullan saat parhaiten puhelimen päähän arkisin kello 9–11.

Lähetä hakemuksesi 27.1.2019 mennessä tästä linkistä.