Teollisuusliitto hakee toimistosihteeriä vuorotteluvapaasijaiseksi

Teollisuusliitto etsii vuorotteluvapaasijaista toimistosihteeriksi 24.6.–31.10.2019 keskustoimistollemme Hakaniemeen toimistopalveluihin ja sähköisen arkistoinnin käyttöönottoon. Huolehdit päivittäisestä postiliikenteestä sekä monistamotoiminnasta ja asiakirjojen skannaamisesta.

Toivomme sinulta joustavuutta tarttua monenlaisiin työtehtäviin, omatoimisuutta ja reipasta asennetta. Et kaihda rutiinihommiakaan. Perehdytämme sinut töihisi ja talon toimintatavoille.

Sinun tulee täyttää vuorotteluvapaan sijaiselle asetetut ehdot:

• olet ollut työttömänä työnhakijana TE-toimistossa vähintään 90 kalenteripäivää sijaisuutta edeltäneiden 14 kuukauden aikana tai
  • olet alle 30-vuotias äskettäin ammatti- tai korkeakoulututkinnon suorittanut tai
  • olet vuorotteluvapaasijaisuuden alkaessa alle 25-vuotias tai yli 55-vuotias.

Lisätietoja voit kysyä Leila Svanbergilta ([email protected]) puh. 040 549 7843 seuraavina soittoaikoina: keskiviikkona 17.4. kello 9–10 ja torstaina 18.4. 15–16.

Jos kiinnostuit, täytä hakemus 23.4. mennessä täällä