Jäsenkalenterin 2020 tilaukset

Toimitko pääluottamusmiehenä? Pääluottamusmiehet voivat tilata liiton kalentereita jaettavaksi työpaikalla esimerkiksi uusille työntekijöille.

Tilaa kalenterit oheisella lomakkeella 13.11.2019 mennessä. Jos tilasit kalentereita jo aikaisemmin syksyllä, tilauksesi on jo kirjattu ylös.

Tilaa kalenterit tästä

Jos tarvitset kalentereita työpaikallasi enemmän kuin 20 kappaletta, ilmoita toivomasi määrä sähköpostilla osoitteeseen [email protected].

Liiton jäsenet voivat tilata vuoden 2020 kalenterin myös itse eAsioinnin kautta. Näin teet tilauksen:

• Klikkaa eAsiointia etusivulla.
  • Kirjaudu henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksilla. Mobiilivarmenteella tunnistautuminen onnistuu Osuuspankin kautta myös muiden pankkien asiakkaille.
  • Klikkaa Jäsentiedot.
  • Mene kohtaan Jäsenedut ja paina Muokkaa.
  • Kohdassa Kalenteri valitse Tilaan. Paina Tallenna.

Jos olet jo aikaisemmin tilannut jäsenkalenterin, tilauksesi on yhä voimassa ja saat ensi vuoden kalenterin automaattisesti.