Työtori on saanut hyvän vastaanoton – joko sinä olet kokeillut?

Teollisuusliiton jäsenille ja teollisuuden työpaikoista kiinnostuneille räätälöity Työtori avattiin kesäkuun alussa. Parin ensimmäisen kuukauden aikana työnhakusivustolla on jo vieraillut mukavasti ihmisiä: kesä–elokuun aikana työpaikkoja on etsitty lähes 10 000 sivulatauksen verran.

Kesäkuukausien aikana myös työpaikkoja on ollut reilusti tarjolla. Elokuun lopussa avoimia työpaikkoja oli Työtorissa haettavissa yli 2 300.

Työtorissa voit rajata hakutuloksia omien toiveidesi mukaan. Lisäksi voit tilata työpaikkavahdin omaan sähköpostiisi. Näin saat ilmoituksen, kun kiinnostustasi vastaavia työpaikkoja on auennut. Samalla hahmotat, mitä omalla alallasi tapahtuu.

Työpaikkavahti on otettu hyvin vastaan ja sähköposteja avoimista paikoista on avattu aktiivisesti. Tilaa omasi vaikka heti! Voit valita, haluatko ilmoituksen avoimista työpaikoista päivittäin, viikoittain tai kuukausittain.

Työtoriin pääse tästä

Mikä on Työtori?

Teollisuusliiton Työtorin kautta voit hakea oman alasi työpaikkoja. Voit rajata hakutuloksia esimerkiksi sijainnin, alan, työsuhdemuodon tai yrityksen mukaan. Voit myös tilata Työpaikkavahdin, jos haluat tietoa avoimista työpaikoista suoraan sähköpostiisi.

Työtorin sisällön toimittaa Duunitori ja sisältö päivittyy sivustolle automaattisesti Duunitorin työpaikkahakukoneen kautta.