Osallistu Teollisuusliiton jäsentutkimukseen 2023

Kutsu jäsentutkimukseen on lähetetty tällä viikolla kaikille työelämässä mukana oleville jäsenille, joilla on toimiva sähköpostiosoite. Kutsu tulee Teollisuusliiton tutkimusyksikön sähköpostiosoitteesta [email protected].

Muistathan vastata! Tutkimukseen osallistumalla pääset kertomaan työnteosta ja toimeentulosta. Lisäksi kyselyssä voit kertoa kokemuksistasi, arvoistasi ja näkemyksistäsi.

Teollisuusliiton suuri jäsentutkimus toteutetaan tammi–helmikuussa 2023. Tutkimus on jatkoa paljon luetulle 2020 jäsentutkimukselle, johon vastasi 13 500 teollisuusliittolaista.

Jäsentutkimus 2023 tulokset raportoidaan ensin verkkojulkaisussa. Se julkaistaan liiton verkkosivuilla luku kerrallaan kesästä 2023 alkaen. Myöhemmin raportti ilmestyy painettuna julkaisuna. Myös se tullaan julkaisemaan liiton verkkosivuilla.

Tutkimuksen toteutuksesta vastaa Teollisuusliiton tutkimusyksikkö. Kyselyyn on mahdollista vastata suomeksi, ruotsiksi tai englanniksi, ja vastaaminen onnistuu helposti myös matkapuhelimella.

Tutkimukseen osallistuneiden kesken arvotaan hyviä palkintoja, muun muassa matkapuhelimia, älykelloja ja lahjakortteja. Kaikki kyselyyn huolella vastanneet osallistuvat automaattisesti palkintojen arvontaan.

Tervetuloa mukaan!

Anu-Hanna Anttila, tutkimuspäällikkö