Puheenjohtaja Sami Ryynänen päätti liittokokouksen

Teollisuusliiton liittokokouksen puheenjohtajan Sami Ryynäsen mukaan kokous saavutti tavoitteensa.

– Olemme saaneet vahvan mandaatin jäsenistöltämme. Juuri hyväksytty liiton strategia antaa toiminnallemme vankan pohjan. Yhdessä olemme tehokkaalla työskentelyllä ja monipuolisella keskustelulla saaneet aikaan myös toiminnan suuntaviivat seuraavaksi viideksi vuodeksi, Ryynänen tiivisti liittokokouksen päättäneessä puheenvuorossaan.

Ryynäsen mukaan kokous on kuulunut ja näkynyt paitsi kokousedustajille paikan päällä myös ulospäin.

– Meitä kuunnellaan ja viestillämme on painoarvoa. Näin pitääkin olla Suomen suurimman ammattiliiton ylimmän päättävän elimen kokoontuessa. Teollisuusliiton jäsenten ääni on kuulunut täällä Tampereella vahvasti. Tämä ääni kuuluu jatkossakin.

Ryynänen luonnehti kokouspäiviä kiireisiksi ja työntäyteisiksi, mutta erittäin antoisiksi.

– Haluan kiittää omasta ja koko puheenjohtajiston puolesta kokousedustajia, esityksiä kokoukselle tehneitä ammattiosastoja ja kaikkia teitä, jotka olette olleet mahdollistamassa liittokokouksen. Olemme tehneet hyvää työtä, Ryynänen totesi.