Osallistu Teollisuusliiton jäsenpaneeliin

Ilmoittautuminen Teollisuusliiton viidenteen jäsenpaneeliin (2022–2023) on käynnissä. Kaikille työelämässä mukana oleville jäsenille lähetetään syyskuun aikana sähköpostilla kutsu, josta pääsee ilmoittautumaan paneeliin.

Osallistumalla jäsenpaneeliin pääset vastaamaan erilaisiin kyselyihin. Niillä kartoitetaan jäsenen omia näkemyksiä ja kokemuksia. Jäsenpaneelin kyselyjen avulla liitto parantaa palvelujaan ja toimintaansa.

Vuoden 2021–2022 paneelissa oli yli 2 500 vapaaehtoista teollisuusliittolaista. Viimeisimmässä paneelissa kyselyt ovat koskeneet muun muassa työtaisteluita ja liiton jäsenhankintakampanjaa.

Jäsenpaneeli on tarkoitettu kaikille työelämässä mukana oleville jäsenille, joilla on toimiva sähköpostiosoite. Jos sähköpostiosoitteesi on muuttunut, päivitä omat tietosi eAsioinnissa saman tien.

Jäsenpaneelin toteutuksesta ja kyselyistä vastaa Teollisuusliiton tutkimusyksikkö. Osa kyselyistä toteutetaan yhteistyössä teollisuusliittolaisten työntekoa ja työelämää koskevien tutkimushankkeiden kanssa. Paneelikyselyt toteutetaan vain suomeksi.

Tervetuloa mukaan!