Luottamusmiesvaalit

Toimihenkilö- ja luottamusmiesilmoitukset

Liitto on ottanut käyttöön luottamushenkilöille uuden asiointipalvelun. Palvelun kautta voi täyttää myös ilmoituksen ammattiosaston toimihenkilöistä, ammattiosaston rekisterinkäyttäjien tietosuojasitoumuksen sekä ilmoituksen toimipaikan luottamusmiesvalinnoista.

Ammattiosaston toimihenkilöilmoituksen ja rekisterinkäyttäjän tietosuojasitoumuksen voivat tehdä vain ammattiosaston sääntömääräiset nimenkirjoittajat (puheenjohtaja, varapuheenjohtaja, sihteeri).

Ilmoitusten jättäjä pääsee kirjautumaan vahvan tunnistautumisen avulla uuteen asiointipalveluun. Uusissa lomakkeissa on myös tarvittavilta osin mahdollisuus sähköiseen allekirjoitukseen ja ne voi lähettää liittoon palvelun kautta.

Ilmoitusten jättäjien toivotaan käyttävän jatkossa asiointipalvelua lomakkeiden täyttämiseen ja lähettämiseen. Jotta lomakkeiden täyttäminen sujuisi mahdollisimman mutkattomasti, nyt on hyvä hetki patistella oman ammattiosaston sekä oman työpaikan väkeä käymään päivittämässä ja tarkistamassa omat jäsentietonsa eAsioinnissa.

Toimi näin

• Kirjaudu sisään asiointi.teollisuusliitto.fi vahvan tunnistautumisen (mobiilivarmenne tai verkkopankkitunnukset) avulla.
  • Järjestelmä tunnistaa automaattisesti, että sinulla on oikeus täyttää ilmoitus.
  • Löydät ilmoitukset kohdasta Lomakkeet.
  • Varmista, että sinulla on kaikki pakolliset tiedot (merkitty lomakkeeseen punaisella tähdellä), jotta pääset lähettämään lomakkeen.
  • Ole erityisen huolellinen sähköpostiosoitteiden ja puhelinnumeroiden kanssa. Sähköiseen allekirjoitukseen tarvittava linkki lähetetään lomakkeissa ilmoitettujen henkilöiden sähköpostiosoitteeseen. Koodi, jolla allekirjoituksen voi kuitata, toimitetaan lomakkeessa ilmoitettuun matkapuhelinnumeroon.
  • Pääluottamusmiesilmoituksen allekirjoituspyyntö lähtee työnantajan edustajalle, pääluottamusmiehelle ja varapääluottamusmiehelle.
  • Täytä lomake ja lähetä.
  • Allekirjoitettavat lomakkeet lähtevät automaattisesti sähköisesti allekirjoitettaviksi Visma Sign -järjestelmän avulla.
  • Lomake lähtee myös automaattisesti liittoon käsiteltäväksi.

Lomakkeet

Voidaksesi käyttää pdf-lomakkeita, tarvitset Acrobat reader -ohjelman tai laajennuksen selaimeesi.

Valtaosan vaalimateriaalista voit tulostaa alta. Voit myös tilata materiaaleja materiaalintilauslomakkeella, puhelimitse 020 774 1026 tai sähköpostilla [email protected].

Förtroendemannaval

Shop steward elections