Yhdistysavain-verkkosivut ammattiosastoille

Teollisuusliiton ammattiosastoilla on mahdollisuus ottaa käyttöönsä Yhdistysavain-verkkosivupaketti, joille on sovittu alennettu hinta. Tarjolla on neljä erilaajuista pakettia. Osaston verkkosivuilla on mahdollista käyttää valmista liiton ulkoasuteemaa. Uusien sivujen osoitteen loppuosa on .teollisuusliitto.net, joten ammattiosaston tunnistaminen Teollisuusliiton osastoksi on entistä helpompaa.

Sivupaketit

Free (0 euroa / kuukaudessa)

Pienelle yhdistykselle edullinen vaihtoehto: viiden sivun kotisivut ja jäsenrekisteri täysin ilman ylläpitomaksuja.

Start (15,35 euroa / kuukaudessa)

Kattava peruspaketti kaikille yhdistyksille: kotisivuille rajattomasti sivuja ja mahdollisuus käyttää omaa verkkotunnusta.

Plus (26,97 euroa / kuukaudessa)

Aktiiviselle yhdistykselle useampia suljettuja ryhmäsivuja ja alennusta rekisterin toiminnoista. Mahdollisuus lisätä koodia sivuston head-osioon.

Premium (42,53 euroa / kuukaudessa)

Isomman yhdistyksen tarpeisiin: yhteensä 12 kappaletta ryhmäsivuja, reilu alennus rekisterin toiminnoista ja rajattomasti kulukorvauksia!

Lisätietoa sivupakettien ominaisuuksista löydät Yhdistysavaimen verkkosivuilta.

Sivujen käyttöönottoilmoituksen voit tehdä tästä linkistä.

Ohjeisto ja asiakaspalvelu

Yhdistysavaimen ohjeisto ja asiakaspalvelun yhteystiedot löytyvät Yhdistysavaimen asiakaspalvelusivulla.