Imatra Spa

Övernatta billigare på Imatra Spa

Industrifackets medlemmar och personal får 20 % rabatt under vardagar (söndag till torsdag) och 10 % rabatt under veckosluten (fredag till lördag) på Imatra Spas normalprissatta hotellrum och semesterbostäder samt normalprissatta hel- och halvpensionsmåltider reserverade i samband med inkvarteringsbokningen. Alla hotellrums- och semesterbostadspriser inkluderar alltid frukost och användning av Spa Taikametsä.

Rabatten beviljas om en av användarna av inkvarteringsutrymmet är medlem i Industrifacket. Rättigheten till rabatten bevisas med medlemskortet när man använder tjänsten. Bokningen ska göras på medlemmens eller personalmedlemmens namn. Kom ihåg att nämna rabatten vid bokningen.

Inkvarteringsrabatter gäller ej för kampanjpriser och Chalets- och Villas-sviter. Det finns ett begränsat antal rabatterade rum och bostäder. Rabatter gäller vid alla andra tidpunkter förutom veckorna 8–10, 27–29 och 52 samt speciell evenemang.

Rabatten gäller endast vid bokningar som görs genom Imatran Kylpyläs egen bokningstjänst, tel 0300 870 502 eller [email protected].

Mer information finns på www.imatrankylpyla.fi.