Vandrarhem

Övernatta billigare i vandrarhem

Suomen Hostellijärjestö erbjuder många förmåner för Industrifackets medlemmar.

Medlemmarna i Industrifacket kan stanna i Suomen Hostellijärjestös vandrarhem i Finland 10 % billigare jämfört med det vanliga inkvarteringspriset. Förmånen är personlig.

Medlemmarna i Industrifacket får internationella vandrarhemskortet till medlemspriset: ett personligt internationellt vandrarhemskort för 15 euro och ett internationellt vandrarhemskort för familjen för 29 euro. Priset på det personliga vandrarhemskortet är vanligen 20 euro och på familjekortet 34 euro.

Med internationella vandrarhemskortet kan du övernatta i alla HI-vandrarhem runt om i världen för medlemspriset. Med vandrarhemskortet får du även en mängd olika reseförmåner både hemma och utomlands. Läs mer om förmånerna som du får med det internationella vandrarhemskortet i Finland här.

För att säkerställa din inkvarteringsrabatt, vänligen boka på Hostellit.fi-tjänsten. Du får medlemsförmånen genom att bevisa ditt medlemskap med ett giltigt medlemskort för Industrifacket.