Tallink Silja

Åk på kryssning för ett förmånligare pris med Tallink Silja

Medlemmarna i Industrifacket kan ansluta sig gratis direkt på den mellersta Silver-nivån i Tallink Silja Club One. Läs mer här!

Bli medlem i Club One på www.tallinksilja.fi/liity-jaseneksi. Du behöver Industrifackets avtalsförmånsnummer för specialanslutningen. Om du redan har medlemskap i Club One, kommer ditt nuvarande stamkundsnummer att förbli giltig. Om du är kund på Bronze-nivå, kommer du att överföras till Silver-nivå. Registrera dig som avtalsförmånskund genom att meddela ditt Club One-stamkundsnummer och Industrifackets avtalsförmånsnummer via e-post till [email protected].

Använd Industrifackets avtalsförmånsnummer 7176 när du ansluter dig till Club One.

Tallink Silja förmåner 2024

Tallinnkryssning 22 h från Helsingfors

25 % rabatt sö–to 2.1–19.6.2024 och 18.8–19.12.2024.

En dag i Stockholm -kryssning från Helsingfors med Silja Serenade eller Silja Symphony

25 % rabatt sö–ons 7.1–22.5.2024 och 18.8–18.12.2024.

22 h kryssning från Åbo med Baltic Princess

25 % rabatt sö–to 2.1–19.6.2024 och 18.8–19.12.2024.

Observera att det finns ett begränsat antal platser. Rabatten gäller priset för hytten, inte det passagerarspecifika tilläggspriset för bränsle.

Bokningar via silja.fi eller försäljingstjänst 010 804 133 (0,0835 €/samtal + 0,167 €/min) med en kampanjkod som du hittar i det mobila medlemskortet via Tallink Silja -länken.