Hyvinvointilomat

Hyvinvointilomat – bekanta dig med semesterutbudet

Hyvinvointilomat ry ordnar subventionerade all-inclusive semestrar för barnfamiljer, arbetslösa och pensionärer.

Subventionerade semestrar kan sökas via webbplatsen www.hyvinvointilomat.fi under ansökningsperioden. Du behöver inte vara medlem för att ansöka om eller för att beviljas semester.

Ansökningsformuläret kan också skrivas ut på Hyvinvointilomas webbplats, beställas per telefon 010 830 3400 eller e-post [email protected].

Subventionerad semester beviljas på ekonomiska, sociala och hälsomässiga grunder. Antagningsbesluten fattas av Hyvinvointilomat ry.

Semestermålen har en egenfinansieringsdel som varierar från 50 till 125 euro/vuxen/5 dygn. Barn under 16 år semestrar gratis i sällskap av en förmyndare eller mor-/farförälder. Semesterperioder som är riktade till arbetslösa har en egenfinansieringsdel på 50 euro/vuxen/5 dygn. Den subventionerade semestern inkluderar boende och måltider (frukost, lunch, middag och kvällsmål för barnfamiljer) samt ett semesterprogram.

De subventionerade semestrarna förverkligas i samarbete med Hyvinvointilomat ry och social- och hälsovårdsministeriets stöd, som beviljas från vinster av Veikkaus spel.

Utforska våra erbjudanden och skicka in din ansökan – alla har rätt till semester!

Utforska resmålen på webben

Lomakeskus Huhmari

4–9.11.2019 Semester för ett bättre minne 100 euro/5 dygn Ansökningstid 1.5– 31.8.2019
9–14.12.2019 Må bra-semester 100 euro/5 dygn Ansökningstid 1– 31.8.2019