Posta din röstsedel idag måndag

Om du tänker rösta per post i Industrifackets kongressval är idag måndag sista dagen att lägga rösten i returkuvertet och lägga det på posten. Närmare information om poströstandet finns i det brev som skickats till dig per post och på förbundets webbsidor.

I brevet hittar du även kandidatlistor för din valkrets.

Det är möjligt att rösta elektroniskt på nätet fram till 31.3 kl. 12.00. Du kommer åt att rösta genom Industrifackets webbsida.

Du kan rösta elektroniskt genom att logga in med dina nätbankskoder/mobiltidentifiering eller per post.

Industrifacket lottar ut sex VIP-biljettpaket för två personer till gruppspelsmatchen Finland-Danmark i ishockey-VM i Tammerfors 23.5.2023. Förbundet står förutom biljetter också för resor, logi och traktering under matchen. Kom ihåg att berätta om chansen även för arbetskompisarna.