Kolla in Turvas nya livförsäkring Turvassa, som är särskilt förmånlig för Industrifackets medlemmar!

Upplev livets alla färger och våga leva ditt liv utan kompromisser. Vår försäkringssamarbetspartner Turva erbjuder en ny livförsäkring, som är särskilt förmånlig för Industrifackets medlemmar. Med den kan du hjälpa din familj att klara sig ekonomiskt om du plötsligt en dag inte längre är här.

En livförsäkring gynnar egentligen inte dig själv, utan dem som du håller kära. Din make behöver till exempel inte ensam stå för hela bolånet eller andra utgifter, och familjemedlemmarnas liv och vardag kan fortsätta enligt samma mönster som tidigare, även utan dig. Livförsäkringen Turvassa beviljas av LokalTapiola Ömsesidigt Livförsäkringsbolag.

Om du köper en Turvassa-livförsäkring före 31.12.2021 deltar du i utlottningen av ett Upplevelsepresentkort värt 750 €.

Trygga framtiden för dina närmaste med hjälp av livförsäkringen Turvassa på adressen turva.fi/henkivakuutus (på finska)

Se alla Turvas försäkringsförmåner