Kansainvälinen koulutus:

Kansainvälinen yksikkö tarjoaa koulutusta liiton kaikille jäsenille, jotka ovat kiinnostuneita kansainvälisistä asioista sekä haluavat päivittää osaamistaan. Jokavuotinen kansainvälinen edunvalvonta ja solidaarisuus -kurssi järjestetään Murikka-opistossa. Koulutuksen teemat vaihtelevat vuosittain ajankohtaisista asioista työelämän perusoikeuksia, niiden toteutumista suomalaisomisteisissa yrityksissä sekä erilaisia ay-liikkeen edunvalvonta- ja vaikutusmahdollisuuksia koskeviin kokonaisuuksiin.

Seuraava Kansainvälinen edunvalvonta ja solidaarisuushttps://www.teollisuusliitto.fi/tapahtumat/kansainvalinen-edunvalvonta-ja-solidaarisuus/ -kurssi on 15.– 17.11.2021 Murikka-opistossa.

Kansainvälisistä asioista kiinnostuneilla on mahdollisuus jatkokouluttaa itseään vielä Pohjoismaisen Teollisuustyöntekijöiden (Nordic IN) EU-kurssin ja Geneve-koulun kautta.

Ammattiosastot ja työpaikat voivat tilata myös räätälöityjä kansainvälisiä kursseja oman tarpeen ja kiinnostuksen mukaan teemoittain.

Ota rohkeasti yhteyttä, niin suunnitellaan koulutusta yhdessä!

Teollisuusliitto on mukana myös yhteistyössä Murikan, JHL-opiston, Kiljavan ja Aktiivi-instituutin järjestämässä Kansainvälisen yhteistyön koulutusohjelmassa.